Vellykket årsmøte med god steming i MiRs lokaler

Lattermild stemning rundt bordet på MiRs Årsmøte lørdag 7. mai.

Helgen 7. – 8. mai holdt MiR årsmøte og koordinatortreff i MiRs lokaler i Torggata 31. Det ble et hyggelig og lærerikt samlingspunkt for om lag 30 deltakere.

Årsmøtets formelle punkter ble fulgt med styrevalg, godkjenning av regnskap, budsjett og årsmelding. Sittende styre ble gjenvalgt. Lokallagene holdt presentasjon om prosjekter i deres område. Det ble en nyttig utveksling av erfaringer og en god mulighet for å hente inspirasjon for koordinatorene.

Delegatene prøvde også ut et nytt digitalt opplæringssystem knyttet til MiRs prosjekt «Min kropp, mine grenser» og ga tilbakemelding på dette.

Fahila Nawaz (bildet til venste) ble tildelt hedersprisen. Hun har vært med fra oppstarten og vært en sentral person i utviklingen av MiR. Årets koordinator ble Claudette Vigueras (til høyre) som har sørget for solid utvikling av MiR Oslo med mange forskjellige prosjekter. Det var styreleder Whyn Lam som delte ut prisene.

Det ble også hygge med god mat og lattermild stemning rundt bordet.

Årsrapporten til MiR for 2021 kan leses og lastes ned her.

Permalenke til denne artikkelen: https://www.mirnett.org/wp/vellykket-arsmote-med-god-steming-i-mirs-lokaler/